tisdag 30 april 2013

Mitt arbetsrum

Äntligen fick jag ett eget rum,där jag kan sitta och kladda,måla och skapa i den anda jag vill,utan att varje gång städa undan =) Tidigare satt jag nere i källaren,hade inget socialt umgänge med familjen då jag satt nere och dom uppe och såg på Tv,n.Men iofs så  blir jag inte mer social i ett eget rum påsamma plan,men det känns ialla fall bättre =) Det finns ju ingen dörr ,så jag kan ju inte stänga in mej precis =)
 
 


Arbetsbänken är en lagom stor yta,på andra sidan om "snurrbrickan" sitter Lillan och målar,kladdar eller bara i sällskap då hon är hos mamma.
Annars använder jag den sidan ,då jag ska spreja färg eller annat.
 
 
 
 
Förut hade jag alla min verktyg.penslar  m.m i min väska.Men då jag köpte en ny tog den mer plats och arbetsytan blev mindre.Då fick jag se på Pinterest,en som hade  gjort på detta sätt,med en snurrande ostbricka.
Så nu står allt på snurrbrickan.alla verktyg,klister,penslar bl.a

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar