lördag 29 juni 2013

Nyheter


 För ett tag sen köpte jag en skrivbok på Claes Olssons som jag tänkte dekorera.Jag började med att sätta ditt enfärgat blått papper ( cardstock) sen mönstrat.Kommer ej ihåg vilket märke =(
Sen blev det då frågan vad det var jag skulle ha boken till .Det var allt från recept,till beskrivningar ( scrapbooking) dagbok el min trädgård.


Så till slut blev det bara helt enkelt Min Bok Där kan det stå i princip vad som helst =)






Blommorna är beställda från nätet.Gillar lite blommor med glitter i ( pling pling) i vissa tillfällen
Så det blev 3 nyanser.Fanns inte så många att välja mellan =(

Sen var jag inne i en butik här i stan och investerade mej en (tror det heter dynamo)



Men det gäller att ha lite kraft i händerna då man ska "nypa" på den =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar